.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی، 1 شنبه


* نيروي انتظامي اردبيل مانع درگيري اعضاي جلسه شوراي اين شهر شد. اين درگيري با اعتراض يكي از اعضاء به حيف و ميل بيت المال توسط برخي اعضاء، سفرهاي بي‌رويه خارجي و داخلي بدون آنكه دستاوردهايي داشته باشد و برداشت بي‌حساب و كتاب حق مأموريت آغاز گرديده بود. عضو معترض شوراي شهر اردبيل مي‌گويد بارها از سوءاستفاده مالي بعضي اعضاء اين شورا به مراكز مختلف گزارش ارائه كرده ولي متأسفانه نتيجه‌اي حاصل نگرديده است. در مقابل، يكي از اعضاء نيز معتقد است شوراهاي شهرها مستقل بود و هيچ مقام و مسئولي حق دخالت در فعاليت‌هاي آنها را ندارند. سابقه و نحوه تبليغات انتخاباتي برخي اعضاء شوراي شهر اردبيل در جريان انتخابات شورا مورد اعتراض مردم متدين و هيئت نظارت بر انتخابات بوده كه طي مصاحبه‌هايي در نشريات محلي به چاپ رسيده بود اما به آن بي‌توجهي شد.

* رقابت يك ورزشكار ايراني با ورزشكار صهيونيست، هيچ حساسيتي را در مسئولين كشور برنيانگيخته است. به گزارش جهان به نقل از قاصد، عليرضا عليمحمدي قايقران تيم ملي ايران كه به فينال C كاياك يك نفره مسافت 200 نفر مسابقات جهاني و گزينشي المپيك راه پيدا كرد، در مرحله مقدماتي با ورزشكاري از رژيم صهيونيستي همگروه بوده و حتي خبر آن هم منتشر شد كه عليمحمدي با ورزشكار صهيونيستي رقابت كرده است اما ظاهراً در رشته قايقراني حساسيتي درباره رقابت با ورزشكاران اسراييلي وجود ندارد كه واكنشي در اين زمينه مشاهده نشده است. اين درحالي است كه مسئولان فدراسيون شنا، طي هفته‌هاي گذشته، اجازه رقابت يك ايراني با نماينده رژيم جعلي صهيونيستي را ندادند. سايت جهان افزوده است: منتظر واكنش وزارت ورزش به اين غفلت بزرگ مسئولان هستيم.

* آينده، از شكسته شدن ركورد اختلاس با انجام يك اختلاس 3 هزار ميليارد توماني خبر داد. به گزارش اين سايت، درحالي كه بانك مركزي از توقف صدور مجوز بانك آريا خبر مي‌دهد، مالك اصلي بانك به اتهام اختلاس سه هزار ميليارد توماني از بانك صادرات ايران دستگير شده است. براساس اين گزارش ا. خ، از چهره‌هاي مرتبط با يكي از مقامات ارشد دولتي و پرونده بيمه ايران كه صاحب دهها شركت و موسسه اقتصادي زنجيره‌اي و تو در تو مي‌باشد، با استفاده از شگرد خاصي اقدام به اختلاس از بانك صادرات مي‌كرده است. اين فرد با تباني و نفوذ با رئيس شعبه يكي از بانك‌ها اقدام به صدور ال سي‌هاي جعلي به مبالغ دهها ميليارد توماني مي‌كرده و بدون آن كه وجه ال سي‌هاي مذكور را به بانك بپردازد، ال سي‌ها را دريافت و به بانك‌هاي دولتي و خصوصي ديگر داخلي به قيمتي پايين‌تر از قيمت رسمي ال سي مي‌فروخته است. از آنجا كه اين ال سي‌ها در سامانه اطلاعاتي اين بانك ثبت نمي‌شده است، خريداران ال سي با استعلام از همان شعبه صادر كننده اقدام به خريد ال سي مي‌كردند و در نهايت مبالغ ال سي‌هاي مذكور به بيش از 2 ميليارد و 700 ميليون دلار يا معادل سه هزار ميليارد تومان مي‌رسد. براساس يك اتفاق، پس از يك اشتباه ا. خ، اين موضوع توسط بانك صادرات كشف و به نهادهاي نظارتي گزارش مي‌گردد. گفته مي‌شود فرد مذكور كه مالك يكي از باشگاههاي ليگ برتر فوتبال نيز مي‌باشد، در بسياري از صنايع معاملات و فعاليتهاي اقتصادي نقش دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.144 seconds.